Funderar fortfarande..

Idag har jag varit på frisören i skolan för jag inte har någon praktik plats, det är sjukt tråkigt men vad kan man göra? Nej precis inget, För alla säger nej till prao plats när dom vet hur svårt det är för oss som går i skolan att hitta nu. Men iaf så efter skolan så gick jag och Catta lite tidigare så vi kunde möta Erika och dra till Skärholmen och handla!
Det var kul för jag hitta ett par taights, en kort beskrivningn nu; Hel rosa, mönstrade blommor och till sist, SKIT SNYGGA!
Men kan säga att det är skönt att vara hemma, för dagen har varit jobbig. Försov mig nästan för inte min klocka ringde! Jag dödar snart den, haha
Men nu ska jag plugga lite, Matte prov imorgon -.-
Funderar på att ta bort bloggen helt, hur ska jag göra?
några förslag?
Aja, smell you later! <3
Xoxo, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback