Back on track?

Är jag tillbaka igen? haha det kan ni ge er fan på!

Min dag idag har varit lite slapp. Juste! jag sov hos belle, så jag gick hem från henne vid ett sen har jag åkt till linnea&emmy för jag skulle lämna deras sena pressenter.
Hoppas ni blev glada! för jag har letat som attans efter något till er och äntligen gjorde jag det. Kämpigt värre men värt det!
Så nu sitter jag hära och skriver blogg som jag inte har gjort på länge för jag har inte haft någon ''insperation'' eller någon pojkvän kvar.
Så skönt att blogga och lyssna på -KESHA - TIK TOK- Bästa låten iaf!
lyssna på den och bli party sugen, haha man blir taggad!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen typ äta och ut till tumba tror jag och träffa folk ^^ Nyfikna? hahah det får ni vara då!

jag glömmde berätta att jag har klippt av mitt hår till page! det blev rätt så bra, bild kommer senare :)

Puss på rumpan xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback