Sånt får man räkna med.

Jag har försökt glömma personer förut och då har jag lyckats med att få ut dom från ens liv men du är riktigt svår för du betydde mer än vänskap, du var en pojkvän, bästavän, en bror. Det är svårt att släppa någon man verkligen har lagt sin tilit hos, du var den enda killen jag verkligen har litat på. Och jag vet inte ens om vi kommer träffas igen? Jag vill ha kvar vänskapen sen är det upp till dig om vad du vill. Och om hur lång tid jag får träffa dig igen, jag kan vänta, jag har stått ut med sånt förut. Jag är van. Men dom personerna har kommit tillbaka när jag trodde att jag hade förlorat dom. Kommer du komma tillbaka? Det vet jag inte så jag får nog bara vänta och se.
Men du betyder alltid mest för mig och det borde du veta, jag kommer aldrig glömma dig. Du är fortfarande den finaste.

Kommentarer
gabbi säger:

varför tog det slut? :/

2009-11-08 | 23:31:08
Sara säger:

vem är du? :P

Det fanns massor va anledningar ..

2009-11-09 | 19:16:32
Bloggadress: http://copycatt.blogg.se/
Sara säger:

Oj, det var inte jag som skrev, det var min polare!

Jo asså det finns jätte många anledningar till varför och jag orkar inte dra upp dom. Om det kommer upp ett inlägg till om varför så är det bara att läsa det :) Puss

2009-11-09 | 19:18:17
Bloggadress: http://copycatt.blogg.se/
gabbi säger:

okej, tråkigt ni var så söta :)

2009-11-11 | 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback