Jag hatar mina rubriker, alla tror att jag är typ ledsen hela tiden.

Jag är glad,tacksam,visar mitt leende när jag väljer att visa det. Jag kan också vara ledsen det är ju för fan mänskligt, så om man saknar någon i sitt liv som man har spenderat 1 år och 9 månader med så är det klart man saknar den personen. Vårat förhållande tog slut på fel sätt. Jag vet att vi är kompisar men det kunde sluta bättre inte för att jag ville att det skulle ta slut precis. men det finns också bra avslut.
P.S I still love you.

Kommentarer
Amis. säger:

Fina slut skadar inte. :/ men kör hårt tjejen, säg till om det är något. Finns här <3

2009-11-23 | 12:34:48
Bloggadress: http://aamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback