Höstlovet var bästa!

( Jag och min bror. )
Höstlovet har varit sjukt kul! har hunnit med så sjukt mycket saker som årets största haloween fest, linneas fest, stan (typ varje dag), träffat härliga folk, du jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort för det är så mycket. 
Bästa lovet någonsin! Och igår gick jag och belle på Ryas tjejmiddag/fest och den var helt okej men vi drog sen vidare till donken och käka. Det var gott som vanligt man kan ju inte bara hata donken?
Den är för underbar! Iaf efter donken drog vi till belle och titta på film det var ''Fredag den 13de'' den nyaste som man har sett 7 gånger nu, ut tjatad film! 
Vi var rätt så många men nästan alla drog hem efter filmen, det var lite tråkigt. Haha juste! VI laga makaroner med köttbullar vid 02.00 gotti gotti! 
Alex och osman stannade kvar och sov över, och nej vi fick ingen sömn alls! För alla låg och prata!
Det var kul men jag skulle ha behövt iaf 3 timmars sömn, jag fick ta dom på dagen innan maten.
Idag har jag bara tagit en liten promenad med belle :)
Jag kommer aldrig glömma linneas fest med alla sköna folk! BÄSTA! Tack gumman <3
Nej nu börjar det bli för långt inlägg! Godnatt alla läsare, puss och sov gott! <3
Www.copycatt.blogg.se

Kommentarer
Isabelle säger:

Gumman jag har haft skit kul med dig<3

Nästa lov så röjer vi igen.

Vi har jämnt det så kul.

Älskar dig otroligt mycket <3<3

2009-11-02 | 11:55:05
Bloggadress: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback