Nu ska du få höra vad jag tycker och känner

Vi kännde varan i 3 år och kom varandra nära så du kunde läsa mig som en öppen bok nästan. Visst jag litade på dig och sa allt jag ville och det jag tänkte till dig för tiliten till dig var stark.
Vårat band var starkt som sten men krosades på 2 sekunder.

Jag saknar dig och det vi hade, våran vänskap, alla timmar vi snackade i luren haha tänk dig 10 timmar? haha det var kul. Det är inte det bästa minnet men ett utav dom som vi har.
Tänk dig hur jobbigt det är för mig att tänka på allt? utan att få tårar i ögonen och inte vilja andas.
nej fyfan jag orkar knappt skriva texten för jag bara tänker på hur du var då inte nu!
Nu vet jag att våran vänskap aldrig kommer tillbaka även hur mycket jag önskar och hoppas så funkar det inte, inget är som vanligt utan dig vid min sida. Jag får kämpa utan den som fick mig att vilja

Nej, nu ska jag glömma dig, börja om på ruta ett och ett helt nytt kapitel som ska sluta lyckligt!
Det hära är 1325436 gången jag börjar om. börjar tröttna. men ska kämpa för min egen skull nu, hejdå!

Nämner inget namn, du vet vem du är! Jag ville inte förlora dig men jag hade inget val, du valde åt mig. Önskade att det hära aldrig skulle hända, Puss .

P.s Jag kommer att sakna dig, det är jobbigt för båda jag vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback