Har inte bloggat på länge! FÖRLÅT!

På senaste tiden har det hänt lite saker, jag har varit klumpig och tappat bort min mobil på ett krök och så har jag ramlat .
Fick fullt med skrapsår på knäna och ryggen + blåmärken och en fläskläpp! Fråga inte hur jag lyckas för det vet jag knappt själv! XD

Är man klumpig så är man. Snart är det sommarlov jippie! Jag längtar för då kanske jag drar till turkiet som familjen gjorde förra året i 3 veckor mys mys! Och så kanske det blir liseberg man kan juh aldrig få för mycket av det ;D
Iaf jag längtar för då slipper man skolan och allt trams med läxor även om vi knappt har haft det (a) asa skööönt!

Det bästa är att BROR TAR STUDENTEN! så jävla stolt över att han är min bror! Världens bästa säger jag bara.
Så jag skriver mer om det när han tar det (: så kika in på min blogg lite då och då så får ni läsa ;) keep the ''nyfikenhet''.

nej nu måste jag kila, ha det bäst alla! PUSS!
Jaaa, jag ska börja blogga mer igen alla!

P.S det är snart 1år och 3 månader för mig och älsklingen <3 I love you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback