Veckan& helgen

Imorgon drar skolan igång igen lite kul men ändå inte. Pallar inte med läxor men vafan jag överlever ;)
Vi fick typ en vecka extar lov det behövdes! Jag saknar alla från klassen för jag har inte träffat alla nu på lovet bara Sandra Catrin och Amalia. Så jag saknar alla tjejor! <3

Vad händer i veckan?
På måndag ska jag träffa mickis, vi ska nog bara snacka lite och ta en promenad bra,roligt och nyttigt! <3
Senare i veckan så har jag inte bestämmt något så jag får se vad jag klämer in i veckan kanske lite plugg? inte vat jag.
Något som är säker på att jag ska göra är att köpa ett smycke till min piercing! Måste bytas nu för det har läkt riktigt bra. är så himla glad att få byta^^
   Ska kanske byta till den hära;   

                              ( klicka för att bli större )

Vad ska jag göra i helgen?
Jo, i helgen hade jag tänkt att vara mickis om hon kan, typ ha en liten tjejkväll med ansiksmask och såna saker pluss på det! (:
Ska kanske träffa älsklingen också om det går och om han kan (: <3
Jag ska antagligen träffa mera folk så blir det alltid och det är sjuk kul! Skulle vilja träffa Sandra också! Saaaknar diig <3
Men jag har inga direkt planer för helgen men det bli antagligen något av det hära jag skrev :D <3

Ska sussa nu för jag ska upp tidigt imorgon, Ha det bäst alla! PUSS!



Kommentarer
jannika säger:

wihoo, va kul att den har läkt bra :D<333

2009-01-13 | 11:46:20
Bloggadress: http://jannikanystroms.blogg.se/
sara säger:

jaaaaa, sjuuukt kuuul! :D jag vill byyta! :D <333333

2009-01-13 | 17:08:55
Bloggadress: http://copycatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback