Dagen&trötter.

Sjuukt seeeg dag i allafall jag som har varit seg, första dan som jag har varit så trött som jag var idag och snart är det skola. Jag börjar på Måndag det är jyh bara lite skönt.
Bara en helg kvar sen bär det av till skolan igen, ska satsa lite mera nu på plugg som är viktigt. Vill bli något sen när jag har gått klart i skolan. Men min dag har varit bara bra har sovit hos Catrin så jag vaknade dära sen tog vi tåget mot stan skulle hem och hon skulle till Linnea. Orkade inte följa med var för trött. Så jag drog hem och duschade och sen bara chillade. Jag ringde mickis vid halv sju och vi gick ner till ica och snackade lite, jag handlade lite choklad(a) MUMS!
Och nu sitter jag hära vid datan och klockan är runt 00.01, vi hörs senare i natt ska nog lägga in ett till inlägg. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback