Lovet,

Förlåt alla läsare men lite gnäll från mig..

Har sjukt ont i revbenet som jag har hafft en spricka i tidigare. För jag ramalde i trappen jag vet att det är sjukt klumpigt men sådan är jag. Så har sjukt ont:/ lixxom jag ramlade i trappen för ett år sedan typ? har ont nu igen..
Sen har jag fått någon konstig nack spärr i allafall så har jag ont i musklen runt nacken/halsen på sidan. Men sån tur så räddar Tiger balsamet mig. Tack <3
Idag har jag tillbringat min dag med Catrin party bruden! Sjukt kul, vi vaknade hos hon runt halv tolv för vi gick och la oss runt halv tre/tre. Vi drog in till stan runt ett halv 2 tror jag jo nu får det vara så^^. Jag handlade bara ett puder och Catrin ett linne. Ett pluss på dagen.
Så nu sitter jag hära och skriver i min super söta blogg och klokan är drygt 00.40.
Ska kila nu in på min bärbara så vi ses då(: Pusshej leverpastejj <3






Kommentarer
Anonym säger:

klumpis¨thathatha ..

2009-01-08 | 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback