Saknar.

Jag har insett nu vilken person du är, du var inte den jag lärde känna från första början. Du var verkligen inte den personen. Nu efter två års vänskap så har förstått att jag inte har betytt något för dig! Det känns på rätt ställe där du vill att det ska kännas.. du har lyckats.
Saknaden är svår och hård men jag får kämpa. Det ända jag vill att du ska veta är att jag saknar dig och du betyder fortfarande mycket för mig och jag ville inte att våran vänskap skulle ta slut, jag behöver dig.
Jag säger inget namn men den personen kommer att förstå.
Jag har gått nu i ett år utan dig & våran vänskap nu och jag förstår fortfarande inte vad som hände.. vill veta själet till att vi inte är vänner längre. Det är tungt men jag får väll antagligen skylla mig själv, jag har juh inte gjort något. Men så hära blir det alltid. ALLT VAR EN STOR LÖGN OM VÅRAN VÄNSKAP. eller? Det är bara du som vet varför det blev så hära.

Allt jag har kvar är ett namn och minnen som jag alltid kommer att minnas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback