Lyckligast <3

När jag såg dig första gången så visste jag att jag ville ha dig och det tog ett tag innan vi började snacka. Jag fick fjärillar i magen varje gång vi smsade eller ringde varandra för jag var så kär! Allt gick sakta men säker fram, du är den finaste personen,bästa pojkvännen man kan önska sig och min önskan gick i uppfyllelse. Den dagen det blev vi så förändrades allt för mig. Men på ett bra sätt för jag blev gladre och älskar livet, du fick mig på rätt väg här i livet och det är sjukt skönt. Du tog mig ur min depretion och det är jag glad över för jag älskar verkligen dig! Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig älskat någon person så hära starkt som jag älskar dig Pierre bertlin! <3
Allt är så äkta och det är så sjukt skönt att veta att det snart är ett år baby, kan du förstå det? ett heelt år med dig underbaraste! <3
Det ska hålla längre för jag älskar verkligen dig! <3

/Din bara din flickvän <3

Kommentarer
spile-vinkan säger:

får väll se......

2009-01-28 | 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback