Idag..

har jag fixat Bankomat kort och leggetimation till mig själv. Man måste juh bara ha det för om man ska till stan kan man bara dra dit med sitt kort. Pluss på det, sen efter det så åkte jag mamma och pappa hem så satt jag lite vid datan och snackade med bror. Jag skulle igenteligen vara med Tottie men det blev inte av. :/ jag saknar dig vännen <3 sjukt länge sen vi träffades, du får mig på bra humör.
I allafall efter ett tag så gick jag mamma och pappa till ica, vi handlade lite godis, mums! Jag var bara tvungen att ha choklad det är ju bara så otroligt gott med ett glas kall mjölk!

Så jag fick min choklad så gick vi hem klockan var väll runt halv nio så vi gick hem till mamma&pappas kompis, det var ganska kul faktiskt. Så nu sitter jag hära framför datan och skriver blogg. Och klockan är nu exakt 23.24 (:
Men nu ska jag lyssna lite på musik och snacka med kompisar, ha det bäst alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback