Hatar rubriker..

Första skol dagen efter lovet! 
Det var riktigt kämpigt att komma upp på morgonen eftersom man har gått och lagt sig runt halv 5 varje dag!
Vi hade rätt så slapp dag med Matte engelska och svenska, fast det ända vi gjorde var att lyssa och få information på alla lektionen förutom svenskan. För då snackade hon lite sen fick vi gå typ 40 min tidigare. Sjukt skönt!
Så imorgon blir det som vanligt i skolan igen med vanliga lektioner. Jobbigt men jag måste börja plugga mer för att klara av betygen. Ska höja dom och jag tänker lyckas!

vad händer idag?
Jag tror inte jag ska göra så mycket idag ska nog vara med mickis och chilla. Har inget plugg att göra, Pluss på det!
Senare i kväll ska jag duscha, jag vill träna men kan inte:/ för pappa är sjuk så jag kan inte gymma idag..
Nu börjar min bantning! ska ner ett antal kilo innan sommaren! Så jag har press på mig, vill träna och vara nyttig!

ska kila nu, ska dra till södertälje och leta pro igen.. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback