Bra start på år 2009.

Nu är det 2009 och nya tag!
Hoppas verkligen på att året ska bli riktigt bra. Nya förhoppningar, nytt allting! Jag verkligen älskar nyår när det blir nytt år för då kan man ta nya tag och försöka släppa det som var förut. Ska göra det nu.
Jusst nu sitter jag vid min sega laptop som jag är skita sur på för den segar otroligt mycket. Rent ut sagt den är dryg!
Vad har hänt idag?
Jo, idag har jag sovit till halv två så skönt. Blev riktigt sent igår på nyår! Firade med mickis och sandra och nåra fler sjuuklt kul. Men jag saknade många, speciellt en min älskling <3.
Det var juh min dag jag skulle skriva om inte mitt nyår anyway, så senare på dagen så ringde jag mickis och sandra dom kom hit och blekte mitt hår. Jag blev riktigt nöjd! Det behövdes verkliigen. Riktigt bra start på det nya året! :D
Nu är klockan runt 23.50 och jag ska snart bädda ner mig i sängen och titta på tv eventuellt snacka med pirre i telefonen.
Aja, jag kanske skriver lite mer senare innan jag ska sova.

GOTT NYTT ÅÅÅR ALLLA! :D <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback