Back againg & inte glad.



I'm back again men inte på det rätta humöret. Förlåt men man kan inte alltid vara glad iaf inte jag.
Vill bara gå och sova och sova i en vecka och bara tänka på mig själv, tänker aldrig på mig själv. Tänker alltid på andra att dom ska må bra. Det är ju bra såklart men jag måste ta hand om mig själv också. Så nu ska jag glömma dig&allt som var för det är inte värt att gå runt och må skit. Jag grinade en hel del i skolan idag. Ni tycker det nog är fjantigt men jag kunnde inte hålla det tillbaka för har gjort det i ett ganska låångt tag nu så allt kom på en och samma gång. Nej jag tänker inte skriva om vad som har hänt för jag vill inte att alla ska veta + det är inget jätte alvarligt men jag mår inte bra av det. Puss!




Kommentarer
Anonym säger:

ego...

2009-01-29 | 18:44:13
S säger:

Jag visst, jag kan iaf stå för det också.

2009-02-27 | 00:26:26
Bloggadress: http://copycatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback