I have miss you,

Idag har jag varit med tottie, det var grymt kul! Vi har bara snackat om allt och skrattat som fan, vi har alltid lika kul darling.
Assså shit vad jag har saknat dig! Vi är nästan garnnar och vi ses typ aldrig? det går typ veckor efter veckor tills vi träffas. Men dagen har varit bäst för jag fick träffa dig och vi ska börja umgås och träffas mer för du är en glädje spridare! Du får mig alltid att må bra och du får mig att skratta!
Kanske börja festa mer tillsammans också? :D haha fett kuuuuuuuuul!
I love you, Tottie!

Vill bara säga att igår kväll var det sjukt kul. Kvällens höjdare var folket ,Bastun och drickan!

Nu ska jag ut och träffa tottie igen :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback