Hemma från IDOL09 nu, har lite attt berätta ..

för jag och många andra hann inte sjunga för jurun så vi ska dit imorgon (söndag) vid halv 9 och sjunga för dom, så får vi se om jag går vidare eller inte. Det hära är en gryyyymt rolig grej att göra. En upplevelse kan man säga!
Jag träffade många sköna människor i kön till idol.

Så nu har jag en förhands biljett till idol imorgon, PUSS!
Lite bilder från idag, Tack andrea att du hängde med mig (: <3


        Andreas fina arm!  '' Nästa idol 2009''



Jag och andrea innan vi kom fram till kön


Finaste armarna , respekt!


PETER JHIDE! :D JAG FICK ETT KORT PÅ HAN! ( fast man ser inte så mkt)


Min biljett tills imorgon så jag kan sjunga för juryn, för jag inte hann idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback