SYSTER,SOULMATE,BÄSTIS OCH ÄLSKLING! <3

Hello, jag är med min älskade sis idag! :D <3

IDAG ÄÄÄR JAG MED MIN ÄÄÄLSKADE SIIIIIIS :D:D:D SÅ JÄÄÄVLA KUL ATT FÅ TRÄFFA HENNE! (: <3 JAG ÄLSKAR DIG! <3
Vi har ''planerat'' en mys kväll med natur godis och film :D (natus godis= mycket nyttigare) vem vet, kanske film maraton? det hade vi förut lixxom 5 filmer på hela natten. Det var så jäkla kul. Vilka minnen asså, den tide var underbar jag saknar det. Då det var du och jag mot världen sis, vi har glidit ifrån varandra och hafft våra gräl men jag menar inget ord jag säger när vi grälar. Det måste du tro på! Jag älskar dig och behöver dig hos mig för alltid! <3 Förlåt för alla bråk,tjaffs och tårar. Jag menar verkligen det, jag saknade dig så jävla mycket förut när vi inte var! Så jävla skönt att vi hittade tillbaka till varandra gumman. I wanna grow old whit you och sitta på pensionärshemmet och snacka gammla tider med dig. Det ska vi göra när vi blir äldre och skruttiga^^ <3 Alla år,timmar,minuter och sekunder alla dom stunderna med dig ångrar jag aldrig. Jag vill att vi ska vara mer med varandra och ha våra filmkvällar, snack på kvällarna och våra glada stunder tillsammans syster. Jag har gråtit på kvällarna för jag har saknat dig så jävla mycket, Det är du och jag mot världen sis, vi som klarar allt i vått&tort, eld och vatten älskling för alltid! <3
Du måste lova mig att aldrig då menar jag verkligen aldrig att lämna mig syster! Jag lovar dig med handen på hjärat att aldrig lämna dig syster,soulmate,bästis och älskling! <3

- JAG SÄGER STOLT TILL ALLA
; JAG ÄLSKAR DIG SYSTER,SOULMATE,BÄSTIS OCH ÄLSKLING FÖR ALLTID! <3

Allt från eran copycatt ikväll ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback