Blogg idag!

Tjena kissen (: <3

Jag skaffade min söööta blogg idag :D yipppie!

Jag har bara en sak jag vill säga till er boys, Dååååååååååååååååååligaste raggnings replikerna är;

- Jag är inte lika stark som arnold swartsnegger, inte lika snygg som brad pitt men jag slickar som lassie.
- snygga skosnören, ska vi hångla?
- jag är torr i halsen vill du strula?

ville bara hjälpa er på traven killar (:
 Back to the ämne, idag gick jag upp halv sju :O fett tidigt. Menmen, måste juh till frisör skolan och ''rulla spolar'' på en docka XD  Sandra is the shit lixxom and she knows it ;) hahah, gulliplutten och jag hade vatten krig och jag vann! :D <3
Sandra ska ge igen imorgon! :D VATTENKRIIIG PÅ G YOU KNOW ;)
Nu sitter gullsandra och flumsara och skriiiver blogg, roligt klart med dunderfart! :D <3

Allt från copycatt idag, puss på rumpan alla kissar, <3

p.s - I LOVE YOU PIRRE FOREVER! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback