nyttigaste dagen idag.


Dagens kap. (blå rutiga sjalen)             
Me löööv it <3

Dagen började ju bra idag ... först sprang jag och emma till gympan annars skulle vi komma försent, till gympan. Fett jobbigt. Sen efter det så skulle vi jobba 4km 5 gånger! snacka om att vara helt dööööd!  x)
Iaf så har jag varit nyttig idag tycker jag så klart då ^^, pluss så har jag joggat hemma runt asa länge. Jag är nytttig idag. Det är fan den nyttigaste dagen på länge, såå nu ska jag bara lata resten av kvällen. :D
Imorgon blir det skola som vanligt och sen drar man hem till pöjkväänen :D tänker fan bara slappa och pussa dig^^ <3
undra vad som händer i skolan imorgon i skolan, jag hoppas på något riktigt kul för jag har så himla mycket energi kvar.

aja, ska typ chilla nu, ha det bra alla bloggare&besökare.
Allt från copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback