Frisör, kanske inget för mig ..?



Idag så vakande jag klockan sex, jag hoppades på att jag skulle hinna med sju bussen jag ver helt bombsäker och jag hann. Dock så han jag inte käka frukos inte så bra men men, jag börjar bli van vid det.
Vi har inte börjat klippa än på frisören och det är tråkigt. Alla måste köpa en sax först, skynda! jag vill klippa! (: Jag vill bli en känd frisrör ^^ det är min dröm förutom att gå på ett brölopp. De är mina största drömmar men i allafall, inte så intressant. Jag började fundera idag om jag verkligen passar som frisör för jag har börjat tröttna på att stå och rulla spolar på en docka. Jag blir så himla besviken på mig själv för att jag fick den tanken, jag som alltid velat bli frsör sen jag var liten. Tänk er att få en sån tanke som '' Frisör, kanske inget för mig..?'' när man har velat bli det sen man var liten. Det är min STÖRSTA dröm men jag kanske spräcker den.
Jag vet inte längre vad jag vill bli kanske hålla på med media -foto, det skulle vara kul att hålla på med bilder fix och trix. Eller kanske snickare, det skulle vara fett ballt igenteligen. Men just nu så vet jag inte. Jag är fortfarande tveksam över frisör men jag ska vänta tills vi får klippa så får vi se om jag har bestämt mig för frisör.
Jusst nu fick jag en kännsla av att jag vill stanna för jag vill ju bli frisör (: och jag älskar klassen asså! <3
Nu ska jag ut och träffa kompisar :D

vi hörs senare, Allt från [email protected] idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback