7 månader idag älskling, <3 23/9-08.



Idag är det 7 underbara månader sendan vi blev tillsammans och det känns så jävla underbart! <3 Jag vet inte vart jag skulle stå nu på jorden nu utan dig, jag vågar inte äns tänka den tanken. Jag är så jävla glad att du tog mitt hjärta med storm! <3 Jag älskar dig och kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Du är det bästa som har hänt mig älskling. <3
Sedan vi blev tillsammans så har jag blivit gladare, det säger alla och jag märker det själv (: <3
Det ska vara du och jag föralltid älskling, du har störst platts i mitt hjärta och kommer alltid att har det oavsett vad som än händer! <3
Jag kommer aldrig att sluta älskar dig pirre för det var du som fick mig att tänka att livet är något värt att leva och att livet har en mening. Min mening med livet är du älskling! 23/2-08 är den bästa dagen i hela mitt liv. Den dagen var för ett halv år och en månad sen. I realy love you.
Jag saknar dig, det suger att vi inte var idag på våran 7 månaders dag :/. <3

Jag sara älskar bara sin pirre föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback