Var så rädd så jag grät.

Värsta dagen ever, jag var så himla rädd. Jag satt på bilden i skolan och ritade för vi fick en uppgift innan vi skulle ha lunch. Då ringer mamma och säger att jag måste hem akut, jag börjar grina och springer in till lärare rumet och frågar om någon kan sjusa hem mig. För bussen hade redan åkt. Vi måste vänta en halv timme mellan bussnarna som då suger rejält. Men i allafall jag var så jävla rädd ursäkta att jag svär. Men det var värsta dagen ever. Så när jag kommer till lärar rumet så träffar jag på läraren Mats världigt snäll lärare, han sjusade mig hela vägen hem för mamma inte mådde så bra. När jag var hemma fick jag fixa lite vätskeersättning till mamma för hon var svimm färdig. Men som tur var så mådde hon bättre sen. Jag var så himla rädd så jag grät. Jag är glad att jag kunnde ta mig hem.

copycatt.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback