Tisdag, 14/10 - 08

I morse vaknade man vid 7 kanske lite för sent för bussen gick tjugo i åtta så jag fick snabba mig på lite. Så jag glömde att käka frulle fast det börjar bli en vana för mig, inte så bra menmen. Vi börjar så himla tidigt på tisdagar och onsdagar lixom kvart över åtta så jag hinner inte. Någon som håller med mig? sen när man kommer till skolan efter en lång bussresa ungefär en halvtimme, så skulle vi ha teori efter som vi har frisör dom dagrana då vi börjar jätte tidigt och slutar sjukt sent för vi ska hinna att göra allt. Men allt gick bra denna dag vi rullade upp håret på våran docka med några parmanent spolar. Jag hann rulla upp hela huvud (är lite stolt över det). Ja, det är lite klurigt men det gicka bra. jag började tänka på om jag ska färga mitt hår blondt igen asså ljusare än vad jag har för jag vill ha ljuuust hår. Så jag ska be mamma ringa frissan och beställa tid åt mig, jag har inte numret så hon får ringa. Runt 6 över 3 slutade vi så jag och Sandra hann med 16 över bussen (: jätte skönt för att annars måste vi vänta tills tjugo i och det pallar inte jag, man måste lixom stå och frysa rumpan av sig i hela 25 minuter. haha, nu sitter jag vid datan och skriver blogg efter mitt mellan mål som bestog av två ost och skink smörgosar med oboy! :D MUMSENS!


snart ska jag ut så ni får ha det så bra! pusshej, copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback