renska kylskåpet idag

söndags chill igen fan, det är det bästa med helgens sista dag att man kan chilla hur mycket som hällst!
så idag ska jag bara ta det lungt, sitta vid tvn och svulla godis,mackor, te lite smått och gått ^^ som man brukar säga; renas kylskåpet X)
Jusste, jag kanske ska testa på dans idag om jag orkar, det är inte säkert än men sånna fall om jag ska det så är det vid klockan 6. Mysmys (; nu ska jag ner och ta det lungt vid tvn och my love ^^ få se vad som finns på tv nu vid den hära tiden. Kanske något spännande på MTV dom säger att det ska vara många dejtnings pogram hela helgen ska nog kolla om det är något kul (: kanske TILA TEQUILA?  :D får se ;) jag lägger in ett till blogg inlägg sen om dansen (:
Ni får ha det så bäst, hejdå (: <3

Copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback