Kanelbullens dag.



Guud va mysig helg det har varit. I fredags åkte jag hem till pirre och raggade upp lite glass,godis ja lite smått och gått. Startade en film och myste bara ^^ uuuunderbart!
Så idag (löradag) träffade vi emmy och erik i stan för att gå på något café för att fika, det är juh kanelbullens dag idag då måste man få vara onyttig men det blev inte så, del blev en bulle ifrån pressbyrån och bio istället. Så vi gick och såg tropic thunder den var sjuuuuukt bra! Ni borde se den, den är pengar värd! Men jag fick lite ont i ryggen av stolen på bion menmen ;)
Sen efter så snackade vi alla lite och sen skildes vi åt vid tågen. Då när jag kom hem träffade jag på maria vid busshåll plattsen så vi knatade runt lite och snackade^^. Sen stack vi båda in och nu sitter jag här framför datan och skriver blogg.

Allt från idag, Copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback