jobbig dag på frisören.

Idag var det juh ingen chill dag kan man juh lungt säga, på frisören så skulle vi ha någon jäkla upp show som jag trodde att skulle vara så himla trist men sen efter lite tjaffs så var det rätt så kul och trevligt men vi som inte var ''catwalk modeller'' fick städa. Jaaa, jag var en av dom! det sög att få städa men det löste sig och det gick bra. Efter städningnen i 45 minuter så fick vi sätta igång med våra arbeten :), vi skulle ha rullat upp helt huvud och gjort en uppsättning på två dock huvuden. Jag hann med båda sakerna som tur var ännu en bra dag at the frisör! :D Men en sak bar dålig, vi fick äckel mat i skolan! asså, det börjar bli en vana för mig med att inte käka i skolan. Jag har lixom klarat mig på två glas vatten idag och vi slutade kvart i fem för vi skulle se den sista visningen. Det var lite jobbigt menmen sånt får man ta. Så nu sitter jag här och fryser med huvudvärk och propp mätt! :D ska chilla nu, ha det bra alla smygtittare och bloggar! (: <3
JAG TRÄFFADE EMME OCKSÅ! :D VAR FETT KUL, FÖRSTA GÅGNE TYP PÅ ÅR OCH DAR! <3 JAG SAKNAR DIG SÅ FUCKING MYCKET HUNNY! <33333333 mycket kärlek till dig! <3


Allt i från copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback