Denna vecka

har varit ganska rolig bara att det har varit jobbigt på frisören för att vi har bärjat klippa. Så man klipper sig i fingrarna och i händer, väldigt jobbigt men kulkul (: så nu har alvaret börjat på riktigt, så nu ska jag börja satsa lite mer på skolan för det roliga har börjat. Men kärn ämnerna är fortfarande tråkiga men det tillhör skolan så jag får skylla mig själv att jag har valt gymnasiet. Senare i veckan så ska jag latja med girlsen och nu på torsdag (imorgon) så slutar jag 5 över tolv! :D LYX!!! så jag ska kila till handens skola och träffa min sockerpingla^^ <3 så senare på kvällen ska vi väll titta film och på fredag så ska mickis min bästis klippa sig så jag ska mer och titta sen ska jag sova hos hos henne :D fett kul mer girls night! <3 SEN ÄR DET LOV! :D

ha det så bra. <3 copycatt.blogg.se puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback