Stort snack men liten verksta.

Asså jag vill pierca mig i ögon brynet men det kommer någ aldrig att hända :/ tråkigt men sant. Det är det att jag vill testa på lite nytt och förnya som min lugg tillexempel, jag trodde jag aldrig skulle klippa det men det gjorde jag. Men piercingar jag vill ha men de blir aldrig av. Som man brukar säga Stort snack men liten verksta.
Föressten hur har eran vecka varit? (:
Min har i alla fall varit bra och dålig, det dåliga är att jag börja bli sjuk och att jag börjar tveka på min linje igen. tråk tråk. Och det roliga är att efter den hära veckan så imorgon ska jag få träffa tjejorna från min gammla klass så vi ska snacka och ha det lite mys^^ jag fyller år snart så dom ska typ fira mig (: WIIIIHOOOW! :D
Japp exakt, jag blir 16år på tisdag den 11/11 ! :D det visste ni inte haha ;) så jag blir en stor flicka nu. Med en framtid som frisör och många drömmar om att få jobba utomlands som i england. Eller bli en stylist som fixxar hår,smink mm. till modevisningar. Det är min stoora drömm jusst nu! :D låter spännande vah? :)

Nu börjar jag bli trött, klockan är snart tjugo i 1 måste sova. Mina ögon håller på att somna, Godnatt alla (:
copycatt.blogg.se <33

Kommentarer
jannika säger:

vrf blir piercingarna aldrig av? :O

2008-11-15 | 11:25:57
Bloggadress: http://jannikanystroms.blogg.se/
Anonym säger:

asså jag vet inte :O har typ aldrig tid :O det suger :/ vill verkligen asså!:/ <3

2008-11-15 | 12:07:40
Bloggadress: http://copycatt.blogg.se/
Anonym säger:

då får du se till att hitta lite tid ;)<3333

2008-11-17 | 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback