söndag 23/11 - 08

Neeej nu är helgen över. Det är redan söndag och jag är jätte trött, har inte sovit något i natt.
I fredags så fick jag träffa älsklingen och brors vänner för han blev 18år i torsdags! Så dom kom hem till oss nån timme för att käka smörgåstårta sen skulle dom till krogen (; Jag fick dock inte hänga på för jag inte är 18år än, så dåååligt! Jag får vänta i två år till synd men sant. Anyway i lördgas så var jag bara med pirre, vi chillade för jag var heelt död, så vi tittade film och myyste för det är juh filmväder. Snön har fallit och det är mörkt myyyyyys, har längtat efter snöön! <3
Nu är det söndag och skola imorgon (fan) men det braiga med denna vecka är att jag är helt ledig på tisdag! Men jag måste leta prao :/ aja, det var min helg, hoppas ni har hafft det bra.

Man får juh inte glömma, det är den 23/11 - 08 och nio månader för mig och min baby! :D <3 älskar dig <3

xoxo, copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback