julfeber!

Nu börjar det likna juuul! Snön har fallit, det är mörkt ute på kvällarna, julpyntet har börjat redan hos vissa. Så himmla myyys assså! :D Jag får julfeber!
Fasst jag har redan käkat upp en julkalender ni vet en sån med choklad i ^^ MUMS!
fy på mig igenteligen för man ska juh inte äta den förens det börjar bli jul. Måste börja julpynta min enga blogg snart ska försöka att inte göra det för tidigt ;) <3 tänk dig att börja baka pepparkakor med jul musik i bakgrunden? och äta köttbullar (det beror på om man gillar det) och sån god mat. Nu ska jag gå och sova klockan börjar bli sent, ha det bra alla^^! :D

ME LOVES XMAS! <3 julstämingen och allt, sååå mys.


xoxo copycatt.blogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback