Bror 18år <3. GRATTIS! <3

Imorgon på torsdag den 20november så fyller min älskade bror 18 år! GRATTTTTTTIIIIIIIIS! <333 <3 Du är den bästa bror man kan önska sig, allt du har gjort för mig! klara mig inte utan dig! <3 Jag får tårar i ögonen när jag tänker på att du snart kommer att flytta hemmifrån, vill inte att åren ska gå och att du flyttar, jag älskar dig! Jag klarar mig fan inte utan dig, det har alltid varit du som har stöttat mig och allt! Ingen kan ta din platts bror ! <3 JAG ÄLSKAR DIG! <3
Tårarna bara rinner när jag tänker på hur det kommer att se ut utan dig hemma, klara inte det asså! Du är fan allt för mig! <3 När jag hade det som svårast så var det du som fixade allt och stöttatde mig, din platts bror kan ingen ta ! <3

JAG ÄLSKAR DIG BROR SÅ JÄVLA MYCKET! <3 GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN! :D <333333333333

/Din bara din syster. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback