Tisdag& en dag innan julafton

Och det är 10 underbara månader för mig och min älskling, hoppas på att få träffa dig idag <3 jag älskar dig djuuupt mycket föralltid! Mitt hjärta tillhör dig! <3

Idag;
ska jag kanske klippa älsklingen (: det är sjukt kul att klippa för jag ska bli frisör juh. För er som inte visste det så går jag på Frisör linjen. Sen senare idag ska jag hjälpa mamma att pynta granen antagligen och hjälpa med maten tills imorgon (: måste hjälpa men det är sådärar att pynta granen menmen. Det är juh julafton imorgon! :D Är nyfiken på vad jag får men jag vet två saker jag får^^ för jag ville vara med och handla, ville inte ha onödigt skit.
Men ni får veta imorgon vad jag får i julklapp om jag hinner skriva blogg imorgon.
Nu ska jag kila iväg till mitt rum och fixa mig och så^^ asså jag sitter vid datan i brors rum (:

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback