Måndag & iskallt.

Idag har jag först åkt från älsklingen för jag sov hos han i natt, så jag fick sjus av hans päron till älvsjö för dom skulle åt det hållet. Jag skulle in till stan med mickis. Det var sjukt kallt men kul, Det var inte så smart av mig att ha tunika och tights kom jag på när jag frös X) Så imorgon (tisdag) ska jag till stan igen med mickis, emmy och sandra för vi ska shoppa! <3 Då ska jag inte ha tights jag ska ha mjukisar eller jeans, varmt och sköönt! I alla fall så har jag varit i stan med mickis och det var kul för det är alltid kul med henne. Så nu sitter jag vid datan och klockan är ungefär eller mer exakt 00.13 och jag är suuperduuper trött! Jag brukar inte vara så hära trött vi denna tid konstigt. Så imorgon blir det shopping och sen typ chilla inför nyår!
Vad ska ni göra på nyår då?
Jag ska vara med mickis,emmy och sandra och kanske erik (emmys kille) Grymmt söta tillsammans! :)
Dock får jag inte träffa min söckersöta älskling:/ tråååkigt, det är juh lixxom nyår. Men jag får väll klara mig. Kommer sakna dig så du vet, jag älskar dig <3
Så det blir nog bara vi men det kommer att bli grymt kuul antagligen kommer man att träffa folk utomhus juh! Jag längtar till fyverkerierna vid tolv slaget det är så mysigt men jag kommer inte få någon nyårs kyss...
Nu börjar jag bli aldeles för trött för att skriva, jag stavar fel för jag är så trött! X)
Godnatt alla och ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback