Lite från mitt huvud.

Det är sjukt svårt att tänka tillbaka till den tiden då jag kännde dig. Men på ett sätt vill jag inte tänka tillbaka på det för jag har det bra nu men jag skanar dig då och då för du var en av dom bästa vännerna jag har haft. Även om vi bara var vänner i två år men tänk dig, det är ganska lång tid och sen bara försvann våran vänskap på två sekunder. Fattar inte, kan fortfarande inte förstå vad som hände, vad som gick fel. Ville ha kvar dig vännen men det blev inte så. Saknaden är stor.
Jag skulle bli överlycklig om du kunnde bli som du var förut.
För du har förändrats inte jag. Jag vill att du ska bli den du var förut och att vi ska ta upp kontakten igen för det skulle vara riktigt kul. Men man kan juh alltid hoppas det. Det behöver juh inte hända för man säger det. Det är lättare att säga än att hända. Men jag vill verkligen det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback