kärlek till helgen

Jusst nu sitter jag och skriver blogg och klockan är drygt 01.37 eller det var lite mer exakt. Idag har det hänt rätt så mycket, imorse så var jag med Catrin&MIckis, kuuliigt! (: sen senare när jag kom hem så ville Maria in till stan så det var kul och det var länge sen jag träffa henne! :/ <3 men i alla fall så var vi i stan och kollade julklappar det är dags nu^^ snart Julafton! najjsfan. Jag försöker att hitta smycken till min piercing men jag måste gå och kolla på smyckn om typ två veckor till för att det är uppsvullet nu så trist! hatar läktiden på piercingar. En månad lixxom? fett läääänge. Anyway så nu ikväll har jag varit med sandra :D sjuukt kul vi har hafft! :D <3 så min lördag har varit rikitg kul!

Man får juh inte glömma att berätta om min fredag med Catrin och mickis! så jävla kul! :D <3 måste fan göra om det :D <3 asså shiit va vi skratta så sjuukt kuul! :D <3



xoxo,copycatt.blogg.se <3

Kommentarer
jannika säger:

bildeeer på piercingen :D!!!

2008-12-15 | 21:54:05
Bloggadress: http://jannikanystroms.blogg.se/
sara säger:

jusste! :D jag ska lägga in idag :D <3333 nytt inlägg kommer nu :D <3

2008-12-15 | 22:07:24
Bloggadress: http://copycatt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback