Kära vardag

Min dag började med att jag försov mig typ tio minuter, smart sara! Måste börja lyssna på klockan på morgonen, men i allafall så hade jag något att se fram emot på dagen. Och det var FRISÖR DAG IGEN! :D så jävla kul men jag har klippt mig i handen två gånger idag. Maten var väll sisådär idag i skolan (dom hade för mycket salt i) men det gick att äta eftersom det var lasagne MUMS! (:
Dagen gick så himmla snabbt från morgonen tills nu, jag sitter jusst nu vil datan skriver lite blogg efter att jag har pluggat. Jag känner mig lite stolt nu^^, det är fett kul att tumba centrum har öppnat en ny affär med märkerna; Vila sen vet jag inte vad dom andra hette men det är bra! slipper åka till stan för att hitta något snyggt! Så jag och min kära bästis tittade lite runt i tumba, hon handlade lite saker sen drog vi hem (: Så nu klockan 20.00 ska jag titta på tv4+ ^^ tänker inte avslöja vilket pogram det är (a) ni får sappa på eran tvdosa och kolla själva (; spännande vah? .
Anyway, nu ska jag in på msn och sen tv (: hejdå, ha det bra alla nyfikna.


xoxo, copycatt.blogg.se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback