Huvudvärk&Prov, inte kul.

Man har juh inte haft världens bästa dag idag.
Dagen börjar med att man är så trött så jag hör inte min väckarklocka(a) så jag har bara 15minuter på mig att rengöra piercingen, käka frulle (frukost) och det viktigaste borst tänderna! :D så det var lite stressigt. Jag klarade mig på en kvart men självklart hade jag totalt glömt bort mitt prov idag. Det var prov på hela min frisörbok! sjuukt jobbigt det blev bara 40 frågor som igenteligen skulle vara 50 så det var skönt. Jag satt i ungefär en timme och gjorde provet för jag vill ha VG i betyg. Hoppas! snälla håll tummarna för mig. Huvudvärken började komma tillbaka när jag gjorde provet sjuukt jobbigt för jag har haft feber nu i ungefär två dagar, inte så kul inför lovet! Anyway så jag gick hem och sov i 3 timmar, rikitgt skönt var det men Bror väckte mig för jag hade somnat i hans säng. Så sen efter det har jag bara tagit det lungt och käkat pankakor! :D <3

 Bror & Jag  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback