Fredagen,

Ajaj jag har lyckats med att bränna mig på halsen med plattången. Inte så kul men sånt kan också hända när man sitter och latchar med håret^^ .
Idag har jag varit i stan med Mickis, Sandra och Linnea. Det var jätte kul och vi tittde på julklappar.
Vad kan man köpa till en kille i julklapp? Lite förslag tack. (:
Sen efter drog vi till Taco bar så sjuuukt gott med tacos! kan frossa i dit eller inte igenteligen för jag skulle må illa X) det blir för mycket. Anyway så efter typ 4-5 timmars gång i stan mellan alla affärer så drog vi hem.
Jag och mickis var med varandra efter stan, Sandra och Linnea drog hem så jag och mickis gick till Ica och handla lite och snacka lite och så (: Har saknat dig grymt Bästis! <3
Men nu ska jag lyssna på musik och läsa Sofies mode.  Jag hinner nog slänga in ett till inlägg senare (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback