Dröm&verkligheten + helgen.

Jag har funderat och jag har kommit fram till att jag skulle vilja bli låt skrivare. Jag tycker det är grymt coolt att tex. man skriver en låt och så blir den typ Världs bäst när någon känd sjunger den. Kan min drömm verkligen bli sann? är det värt att kämpa? Men den drömmen kommer nog att gå upp i rök, så tråååkigt:/ But the life goes on. Anyway nu har ni fått veta lite om min dröm som jag typ vill att ska gå i uppfyllelse. Nu byter vi ämne till ''helgen'' , vad ska ni göra då? jo nu idag (fredags) så har jag varit med min bästis i stan och handlat julklappar. Det var riktigt kul! <3 det måste vi göra om igen! love <3 Så nu sitter jag hära och skriver blogg om mina drömmar och helgen så imorgon ska jag väll träffa pirre för er som inte vet vem det är så är det min pojkvän sen snart 10månader tillbaka! så himmla mys! älskar dig <3 då blir det typ film eller kanske träffa emmy&erik! :D kuuulkuuul! (:
Dom snackade något om en julmarknad på gröna lund tror jag, ska kanske dit. Älskar sånt asså! men i allafall så nu ska jag fixxa lite med bloggen, jag kanske slänger in ett inlägg innan sängdags! (: <3


xoxo, copycatt.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback